Keywords
educación
How to Cite
Revista Panorama: Vol. 14 Núm. 27 (2020). (2020). Panorama, 14(2 (27). https://doi.org/10.15765/pnrm.v14i27.2574
Abstract
Encuentra el número completo de la Revista Panorama en los siguientes formatos:
References
No aplica
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Similar Articles
- Eduardo Norman-Acevedo, Carlos Eduardo Daza-Orozco , Claudia Lucía Caro-Gómez, ROADMAP FOR THE DEVELOPMENT OF LEARNING OUTCOMES FOR RESEARCH TRAINING , Panorama: Vol. 15 No. 1 (28) (2021): Panorama 28
- Jairo Eduardo Soto-Molina, Pilar Méndez-Rivera, FLIPPED CLASSROOM TO FOSTER INTERCULTURAL COMPETENCE IN ENGLISH LEARNERS , Panorama: Vol. 15 No. 2 (29) (2021): Panorama 29
- Alejandro Tiusaba-Rivas, LEARNING SELF-REGULATION MESSAGES IN NINTH GRADE STUDENTS OF COLEGIO CUNDINAMARCA IED IN BOGOTÁ , Panorama: Vol. 15 No. 2 (29) (2021): Panorama 29
- Jairo Guadamuz-Villalobos , Grettel Mora-Coto , Educational experience of the Escuela de Bibliotecología y Ciencias de la Información of the Universidad de Costa Rica after the outbreak of the Coronavirus disease (COVID-19) , Panorama: Vol. 17 No. 32 (2023): Panorama ISSN-L: 1909-7433 / E-ISSN: 2145-308X Vol 17 No 1(32) 2023
- Omar Estrada-Trespalacios, Karen Jackson-Rodríguez, MIshela Payares-Dávila, Relational Concepts and Selective Attention as predictors of Informal Math Knowledge , Panorama: Vol. 16 No. 31 (2022): Panorama 31 - Next issue
- Marlon Martínez-Reina , Ingrid Jovana Guzmán-Beltrán, Philately and didactics of the history of pedagogy , Panorama: Vol. 15 No. 2 (29) (2021): Panorama 29
- Daina Yamila Rigo, Danilo Donolo, Evaluación... más de los mismo desafiando formatos y modalidades sin libreto , Panorama: Vol. 10 No. 19 (2016): Panorama 19
- Olga Inés Ceballos Rincón, Luz Amparo Mejía Castellanos, Juan José Botero Villa, IMPORTANCIA DE LA MEDICIÓN Y EVALUACIÓN DE LA USABILIDAD DE UN OBJETO VIRTUAL DE APRENDIZAJE - Importance of measuring and evaluating the usability of a virtual learning object , Panorama: Vol. 13 No. 2 (25) (2019): Panorama 25
- María del Pilar García-Chitiva, Learning patterns and cognitive styles: an approach through bibliometric networks , Panorama: Vol. 17 No. 32 (2023): Panorama ISSN-L: 1909-7433 / E-ISSN: 2145-308X Vol 17 No 1(32) 2023
- Lenin Mendieta Toledo, Jhon Chamba Zambrano, Flor María Arteaga Ureta, EL ACOSO ESCOLAR EN LA EDUCACIÓN GENERAL BÁSICA, INSTITUCIÓN SANTO DOMINGO DE LOS TSÁCHILAS, EN ECUADOR School bullying in basic general education, Santo Domingo de los Tsáchilas Institution, in Ecuador , Panorama: Vol. 13 No. 2 (25) (2019): Panorama 25
You may also start an advanced similarity search for this article.
Most read articles by the same author(s)
- Editorial Politécnico Grancolombiano, Revista Panorama , Panorama: Vol. 15 No. 1 (28) (2021): Panorama 28
- Editorial Politécnico Grancolombiano, Revista Panorama , Panorama: Vol. 6 No. 10 (2012): Panorama 10 - Especial edition
- Editorial Politécnico Grancolombiano, Revista Panorama , Panorama: Vol. 13 No. 2 (25) (2019): Panorama 25
- Editorial Politécnico Grancolombiano, Revista Panorama , Panorama: Vol. 13 No. 1 (24) (2019): Panorama 24
- Editorial Politécnico Grancolombiano, Revista Panorama , Panorama: Vol. 14 No. 1 (26) (2020): Panorama 26
- Editorial Politécnico Grancolombiano, Revista Panorama , Panorama: Vol. 11 No. 20 (2017): Panorama 20
- Editorial Politécnico Grancolombiano, Revista Panorama , Panorama: Vol. 9 No. 16 (2015): Panorama 16
- Editorial Politécnico Grancolombiano, Revista Panorama , Panorama: Vol. 5 No. 9 (2011): Panorama
- Editorial Politécnico Grancolombiano, Revista Panorama , Panorama: Vol. 8 No. 14 (2014): Panorama 14
- Editorial Politécnico Grancolombiano, Revista Panorama , Panorama: Vol. 1 No. 3 (2007): Panorama 3