Keywords
educación
How to Cite
Revista Panorama: Vol. 6 Núm. 11 (2012). (2012). Panorama, 6(11). https://doi.org/10.15765/pnrm.v6i11.2607
Abstract
Encuentra el número completo de la Revista Panorama en los siguientes formatos:
References
No aplica
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Copyright (c) 2012 Institución Universitaria Politécnico Grancolombiano
Similar Articles
- Nidia Milena Moreno-López, Antonio Isidro Sánchez-Torres, Andrea Del Pilar Pérez-Raigoso, Jorge Neftaly Alfonso-Solano, TRADICIÓN ORAL Y TRANSMISIÓN DE SABERES ANCESTRALES DESDE LAS INFANCIAS , Panorama: Vol. 14 No. 1 (26) (2020): Panorama 26
- María Eugenia Morales, Daniel Cardona-Valencia, Eric Castañeda-Gómez, Ana María Uribe-Ortiz, Paul Alexander Ríos-Gallego, APLICACIÓN DEL JUEGO SERIO EN PROGRAMAS DE CIENCIAS ECONÓMICAS: TENDENCIAS Y DESAFÍOS , Panorama: Vol. 14 No. 2 (27) (2020): Panorama 27
- Ricardo Andrés Parra-Mayorga, INVESTIGACIÓN EN UNIVERSIDADES DE BOGOTÁ SOBRE EL CONOCIMIENTO Y DESTREZA DE LOS FUTUROS CREADORES DE CONTENIDO DIGITAL PARA LA CONSTRUCCIÓN DE FORMATOS DE ANUNCIO EN FACEBOOK , Panorama: Vol. 14 No. 2 (27) (2020): Panorama 27
- Herdian Herdian, Fatin RN Wahidah, DOES GRIT GUARANTEE STUDENTS DO NOT ACADEMIC DISHONESTY? , Panorama: Vol. 15 No. 2 (29) (2021): Panorama 29
- Yenny Samanda Nieto-Yanquén, Carlos Eduardo Cruz-Gómez, ¿ESTRATEGIAS PARA EL APRENDIZAJE O PARA LA CONECTIVIDAD? ESTUDIO DE CASO DE LAS ESTRATEGIAS APLICADAS EN UN COLEGIO DISTRITAL DE BOGOTÁ D.C DURANTE LA PANDEMIA. , Panorama: Vol. 16 No. 30 (2022): Panorama 30 - Next issue
- Jonnathan Harvey Narváez, Erika Tatiana Bilbao, Routes of virtual mediation, e-learning experience of the classroom flipped model in times of pandemic , Panorama: Vol. 16 No. 30 (2022): Panorama 30 - Next issue
- Iván Alonso Montoya-Restrepo, Sandra Patricia Rojas-Berrío, Montoya-Restrepo Luz Alexandra, STUDENT BURNOUT BY COVID-19 , Panorama: Vol. 16 No. 30 (2022): Panorama 30 - Next issue
- María Andrea Torres-Aldana , Elmer Yamid Torres-Guerrero , Instructional alignment based on the experience of Collaborative Planning and Transformation of Pedagogical Practice , Panorama: Vol. 16 No. 31 (2022): Panorama 31 - Next issue
- Jairo Castro-Acosta, Symbaloo, , Panorama: Vol. 16 No. 31 (2022): Panorama 31 - Next issue
- MÓNICA YOHANNA LARA-PÁEZ, Conformation of research seeds, a pedagogical alternative to strengthen educational processes focused on the student as the center of their learning , Panorama: Vol. 16 No. 31 (2022): Panorama 31 - Next issue
You may also start an advanced similarity search for this article.
Most read articles by the same author(s)
- Editorial Politécnico Grancolombiano, Revista Panorama , Panorama: Vol. 15 No. 1 (28) (2021): Panorama 28
- Editorial Politécnico Grancolombiano, Revista Panorama , Panorama: Vol. 6 No. 10 (2012): Panorama 10 - Especial edition
- Editorial Politécnico Grancolombiano, Revista Panorama , Panorama: Vol. 13 No. 2 (25) (2019): Panorama 25
- Editorial Politécnico Grancolombiano, Revista Panorama , Panorama: Vol. 13 No. 1 (24) (2019): Panorama 24
- Editorial Politécnico Grancolombiano, Revista Panorama , Panorama: Vol. 14 No. 1 (26) (2020): Panorama 26
- Editorial Politécnico Grancolombiano, Revista Panorama , Panorama: Vol. 11 No. 20 (2017): Panorama 20
- Editorial Politécnico Grancolombiano, Revista Panorama , Panorama: Vol. 9 No. 16 (2015): Panorama 16
- Editorial Politécnico Grancolombiano, Revista Panorama , Panorama: Vol. 5 No. 9 (2011): Panorama
- Editorial Politécnico Grancolombiano, Revista Panorama , Panorama: Vol. 14 No. 2 (27) (2020): Panorama 27
- Editorial Politécnico Grancolombiano, Revista Panorama , Panorama: Vol. 8 No. 14 (2014): Panorama 14