Keywords
educación
How to Cite
Revista Panorama: Vol. 15 Núm. 28 (2021). (2021). Panorama, 15(1 (28). https://doi.org/10.15765/pnrm.v15i28.2573
Abstract
Encuentra el número completo de la Revista Panorama en los siguientes formatos:
References
No aplica
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Similar Articles
- Germán Andrés Torres-Escobar , Laura Botero, FACTORES ASOCIADOS AL COMPROMISO ACADÉMICO EN UNIVERSITARIOS DE CARRERAS VIRTUALES , Panorama: Vol. 15 No. 1 (28) (2021): Panorama 28
- Valentina Duque-Cardona, Wilson Alejandro Largo-Taborda, DESARROLLO DE LAS COMPETENCIAS CIENTÍFICAS MEDIANTE LA IMPLEMENTACIÓN DEL APRENDIZAJE BASADO EN PROBLEMAS (ABP) EN LOS ESTUDIANTES DE GRADO QUINTO DEL INSTITUTO UNIVERSITARIO DE CALDAS (MANIZALES) , Panorama: Vol. 15 No. 1 (28) (2021): Panorama 28
- Luz Alexandra Montoya-Restrepo, Abel Eduardo Uribe-Arévalo, Aura Janeth Uribe-Arévalo, Iván Alonso Montoya-Restrepo, Sandra Patricia Rojas-Berrio, BURNOUT ACADÉMICO: IMPACTO DE LA SUSPENSIÓN DE ACTIVIDADES ACADÉMICAS EN EL SISTEMA DE EDUCACIÓN PÚBLICA EN COLOMBIA , Panorama: Vol. 15 No. 2 (29) (2021): Panorama 29
- Juan Martín Ceballos Almeraya, Drive: a virtual research space for the development of research and digital competences in undergraduate , Panorama: Vol. 15 No. 2 (29) (2021): Panorama 29
- Adriana Inés Ávila Zárate, Allan Amador Díaz Rueda, Lina María Osorio Valdés, Reflexiones educativas en tiempos de pandemia. ¿Origen de una transformación duradera? , Panorama: Vol. 16 No. 30 (2022): Panorama 30 - Next issue
- Daniel Gustavo Medina-Méndez, FLEXIBILIDAD CURRICULAR , Panorama: Vol. 15 No. 2 (29) (2021): Panorama 29
- Santiago Delgado-Coronado, Effects of the pandemic on the development of university educational practice , Panorama: Vol. 16 No. 30 (2022): Panorama 30 - Next issue
- Sergio Castañeda-Ramírez , Mía Victoria Castro-López , Bibiana Carolina Bohórquez-Espinel , Leidy Mariana Ruiz-Vélez, Analysis of the Impact of a Digital Ludic Application on the Motivation and Learning of Higher Education Students in Math Courses , Panorama: Vol. 16 No. 31 (2022): Panorama 31 - Next issue
- Cindy Juliet Tamayo-Torres, María Cristina Caramón-Aran, Analysis of the correlation between family accompaniment and academic performance in seventh grade students from the Sagrado Corazón de Jesús educational institution, Turbo, before and during the COVID-19 pandemic. , Panorama: Vol. 16 No. 30 (2022): Panorama 30 - Next issue
- Luz Stella Rosero-Mellizo, Karol Adriana Rivera-Toro, Marlene Lucila Guerrero-Julio, Simulations in PhET as a strategy in times of COVID-19 to generate meaningful learning by enhancing the ability to explain phenomena. , Panorama: Vol. 16 No. 30 (2022): Panorama 30 - Next issue
You may also start an advanced similarity search for this article.
Most read articles by the same author(s)
- Editorial Politécnico Grancolombiano, Revista Panorama , Panorama: Vol. 6 No. 10 (2012): Panorama 10 - Especial edition
- Editorial Politécnico Grancolombiano, Revista Panorama , Panorama: Vol. 13 No. 2 (25) (2019): Panorama 25
- Editorial Politécnico Grancolombiano, Revista Panorama , Panorama: Vol. 13 No. 1 (24) (2019): Panorama 24
- Editorial Politécnico Grancolombiano, Revista Panorama , Panorama: Vol. 14 No. 1 (26) (2020): Panorama 26
- Editorial Politécnico Grancolombiano, Revista Panorama , Panorama: Vol. 11 No. 20 (2017): Panorama 20
- Editorial Politécnico Grancolombiano, Revista Panorama , Panorama: Vol. 9 No. 16 (2015): Panorama 16
- Editorial Politécnico Grancolombiano, Revista Panorama , Panorama: Vol. 5 No. 9 (2011): Panorama
- Editorial Politécnico Grancolombiano, Revista Panorama , Panorama: Vol. 14 No. 2 (27) (2020): Panorama 27
- Editorial Politécnico Grancolombiano, Revista Panorama , Panorama: Vol. 8 No. 14 (2014): Panorama 14
- Editorial Politécnico Grancolombiano, Revista Panorama , Panorama: Vol. 1 No. 3 (2007): Panorama 3